Sunday 30 December 2012

Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam...Herb-Lax penawarnya....


Antara supplemen natural yang disyorkan sebagai penawar perut meragam atau pun untuk mereka yang menghadapai masalah penghadaman / nak detox....ni lah dia...Shaklee Herb- Lax..ni bukan ubat julap ye....



Originally formulated by Dr. Forrest C. Shaklee, Herb-Lax® encourages a mild cleansing action to aid the body's natural processes. Herb-Lax® contains senna leaf, a traditional herb used for more than 3,500 years as a natural laxative....FUNCTIONS: Encourages a mild cleansing action to aid body's natural processes, particularly during occasional bouts of irregularity.

Jom baca pengakuan seorg pengguna Herb-Lax
Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan.


~Salam Sayang~

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © blog ibu qisya haziq. Designed by Whitey Mommy