Tuesday 15 May 2012

Ingin Memiliki Kulit Yang Cantik dan Rambut Yang Sihat Agar Kelihatan Lebih Menarik ??

Assalamualaikum,
Kecantikan merupakan idaman  kaum wanita orang tak kira dari yang belum cukup umur sampai la yang terlebih umur especially kaum wanita. Bagi yang sudah bersuami, islam menggalakkan para isteri untuk tampil cantik di depan suami.  Kecantikan bermula daripada  cara kita menjaga kesihatan bermula dari pemilihan makanan yang betul, gaya kehidupan yang sihat, kurangkan tekanan dan sentiasa berfikiran positif.. Itu kata pakar, Azie cuma share je..

Kali ni, Azie nk share 2 supplement asas yang memberikan kulit yang cantik, kuku, rambut serta tubuh yang sihat agar kelihatan lebih cantik !!.

Energizing Soy Protein (ESP) & GLA Complex








Kelebihan GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli..  Keistimewaan GLA Complex Shaklee iamengandungi kombinasi minyak borage. Ia kaya dgn asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Ia membantu menghasilkan kulit lebih sekata, lebih lembab dan mengurangkan jeragat sekaligus membuat kulit wajah lebih ‘glowing’. Disamping melegakan masalah senggugut, membantu mengawal kitaran haid yang teratur, ia juga membantu membuat tubuh kita lebih langsing. Untuk wanita-wanita yang pentingkan kesihatan, GLA Complex antara supplement yang wajib anda miliki. 

GLA mampu menangani masalah berkaitan kulit dan bukan sekadar masaalah eczema. ia juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerik, berkuping, bersisik.

ESP (Energizing Soy Protein) ?
Secara ringkasnya ESP adalah protein, yang mana protein adalah asas kepada sel. Protein bertindak membina sel yang sihat/'repair' sel-sel badan yang rosak. Jika sel mendapat makanan yang cukup, kulit akan terhasil cantik dan sihat. Dan paling penting, serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESPmenyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. Ia member tenaga berpanjagan menjadikan badan kurang letih dan sihat. Isoflavon perangsang KOLEGEN yang berfungsi untuk mendapatkan kulit yang lebih tegang, memperlahankan kedutan, serta menganjalkan payudara. ESP juga member rasa kenyang lebih lama yang mana membantu mengurangkan berat badan. Ianya juga mengawal paras kolestrol, menyokong kesihatan jantung serta prostat.


Siapa yang boleh mendapat manfaat Set ini ?



Mereka yang inginkan kulit cantik, sihat, moist, lebih anjal (kurangkan bintik hitam, jeragat, tona lebih sekata.
  • Mereka yang mengalami PMS, haid tidak teratur, mood swing, untuk kesuburan.
  • Mereka yang selalu letih dan tak bermaya.
  • Mereka yang mengalami masalah kulit, eczema, psoriasis, kulit bersisik, berkeruping, menebal.
  • Mereka yang ingin badan yang lebih ramping :)
  • Sangat sesuai untuk Pengantin Baru :).
  • dan sesiapa sahaja... :)
~Salam Sayang~

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © blog ibu qisya haziq. Designed by Whitey Mommy