Monday 20 January 2014

Vitamin C Chewable, Mealshake & Omega Untuk Qisya

Selamat Pagi.....Macam biasa bila jari ni dah mengupdate blog pepagi maksudnya kakak Qisya masih lena diulit mimpi lagi.. Arini genap Qisya berumur 2 tahun 3 bulan, ada masa 3 bulan lagi untuk bergomol2 manja2 dengan ibu, nanti adik dah lahir kita share2 ye....hihihi sayang kakak Qisya..

Ni azie nak citer untuk Qisya juga tak lupa Azie berikan Vitamin Untuk Kanak-Kanak iaitu :

1. Vit C Chewable

2. Mealshake

3. Omega

Apa yang Azie perasan , bila Qisya secara konsisten diberi vitamin ini, Qisya sudah kurang mengalami demam, selsema dan batuk. Selera makan pun semakin bertambah. Walaupun Qisya agak 'slim' like model tapi Azie bersyukur sebab yang penting Qisya sihat walafiat & tak susah nak jaga cuma manja aje lebih sekarang, mungkin dah tau tak lama lagi nak dapat adik tu..



Sebenarnya terpulang lah kepada ibu bapa tersebut kan... Azie rasa ini pelaburan masa panjang untuk anak-anak. Kalau kita boleh beli makanan segera seperti pizza hut, McD & KFC untuk anak2 yang kita makan sekali hadap sahaja dengan harga yang agak mahal. Apa salahnya kita beli vitamin yang sebotol boleh tahan sehingga 3 bulan. Agar anak kita dapat membesar dengan sihat dan cerdas/pintar... Lagipun Shaklee yang diperbuat dari sumber semulajadi, tiada perisa/pewarna tiruan, dan sangat2 selamat diambil dalam jangkamasa panjang. Bila Qisya dah bercerai susu badan ni, memang 100% nutrisi harian adalah dari pemakanannya..


Jom dapatkan Set Shaklee Untuk Anak Sihat & Pintar

Meal Shakes
-Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
-Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
-Rendak lemak dan rendah glisemik
-Sumber protein dan kalsium
-Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
Nota : Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.

Omega Guard
-Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
-Meningkatkan sistem imunisasi
-Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
-Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

Chewable Vita-C @ 100mg
-Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
-Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
-Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
-Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
-Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan


~Salam Sayang~

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © blog ibu qisya haziq. Designed by Whitey Mommy